Hej hallå!

Vi har ju varit i London! Det var jätte kul! Vill åka dit igen. köpte jätte mycket grejer eller i alla fall ganska mycket. :) kommer typ inte lägga upp det, 1. har packat ner det nånstans? 2. pallar ej ta kort på allt.
Idag;
Jag var på prov grej på den skolan jag ska börja på! dom visade runt och så fick man se dom andra klasserna, det var jätte pinsamt att presentera sig. men resten var as kul. sen kom man till sin vanliga skola och hade bajs tråkiga lektioner, men i alla fall så hoppas jag att jag klarar mig till 13. det är ju då man slutar skolan. vill tillbaka till Turkiet och London. men jag har i alla fall gjort klart matten och svenskan. en positiv grej i alla fall. nu ska jag gå och göra nått vettigt! ♥puss jossan♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej, Jossan, Elvira (min,och din kompis)tipsade på sin blogg om eran blogg, och gud vilken BRA blogg ni har😊☺!!!!! Följer er!



(P.S. När du Jossan kom och hälsade på, "på den skolan som du ska börja på nu i 6:an" så presenterade ni er (du) och om du såg det så satt jag bakom Elvira (men du kanske inte kommer ihåg det, för det var typ för 1-2 veckor sen...))

2012-06-10 @ 13:31:41
URL: http://evelinalovedjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0