film!

idag har vi bara typ slappat och kollat på film för det är ju sista dagen på jullovet!
vi kolla på Forrest Gump den är jätte rolig och bra! den handlar om en kille som ärlite sines sjuk typ som berättar om sitt liv när han väntar på bussen men aja den är jätte bra vi rekomenderar den deffenitift:)
av oss får den 5/5 stjärnor!:) nu ska vi äta lite mat det blir köttbullar och makaroner muuuoms;)
JUSTE! vårt nyårslöfte blira att blogga mer :D

- Heej! det är tilde under jullovet har jag vart oss min farmor och varit ute i skogen men hennes hund det var jätte kul:D och så har jag varit på historiska museet med min familj och där träffa vi jossan som var där med en kompis och hennes familj och kl.13.00 gick vi upp till pysselvärkstan på museet och då gjorde vi armband i skin först la vi dom i blöt i typ en min och sen skulle man typ ta en blast grej och rista in runor det va kul:)
men sen har jag inte gort så mycket mer elr jag har varit på bio och set tin tin

- Hej Jossan här! På julllovet så har jag varit nere i maLmö och firat jul :D Sen ´har jag varit på bio och varit på museeum :) Fast jag önskar att jullovet var längre :/ <3 Sen så har jag bara slappat och kollat på tv :D <3





- Kram Tilde & Jossan ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0